بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

واکنش تند بابایی به صحبت‌های جواد نکونام | احتمالا مقصر رها کردن فولاد در کوران مسابقات هم من هستم؟

  • کد خبر: ۱۷۴۲۴۰
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
  • ۳
واکنش تند بابایی به صحبت‌های جواد نکونام | احتمالا مقصر رها کردن فولاد در کوران مسابقات هم من هستم؟
معاون سابق استقلال به اظهارات سرمربی این تیم واکنش تندی نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از دیدار دوستانه استقلال و پیکان، سرمربی جوان آبی‌ها اظهارات تندی را علیه یکی از کارکنان سابق این باشگاه به زبان آورد. نکونام بدون اینکه نامی از محمودرضا بابایی به زبان بیاورد، اظهارات تندی را علیه وی و یکی از افراد نزدیک به علی خطیر مطرح کرد.

حالا نیز محمودرضا بابایی، معاون اسبق باشگاه استقلال، در خصوص اظهارات جواد نکونام بعد از دیدار دوستانه استقلال و پیکان در ورزشگاه دستگردی که او را مورد انتقاد قرار داده و به نظر می‌رسد منظور نکونام با وی بوده است درباره این اتفاقات گفت: دلیلی نمی‌بینم که آقای نکونام بخواهد در مورد من صحبت کند، چون من نه به صورت زمانی و نه به لحاظ فکری شرایط حضور در باشگاه را ندارم. هر چند به عنوان یک استقلالی برای باشگاه و سرمربی‌اش آرزوی موفقیت دارم و مانند دورانی که در باشگاه حضور داشتم هر کمکی بتوانم برای موفقیت استقلال همچون گذشته دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: اگر آقای نکونام مستنداتی از اقدامات من علیه باشگاه دارد، رسما اعلام کند تا من راحت‌تر پاسخ بدهم. دوران کلی‌گویی گذشته و هواداران استقلال و آن‌هایی که درون فوتبال هستند هم می‌دانند این صحبت‌ها تاریخ مصرف نهایتا یک هفته‌ای دارد.

بابایی درباره اشاره نکونام به دوران مجیدی و آجرلو گفت: اگر دوران آقای آجرلو ایده‌آل ایشان بود، چرا نکونام حاضر نشد در همان زمان به درخواست هواداران و آقای آجرلو پاسخ مثبت بدهد و به استقلال بیاید؟ من نکونام را از سال‌های قبل می‌شناسم و به خوبی با تفکرات و رفتارش آشنا هستم. تاکید می‌کنم دوره این نوع بازی‌ها تمام شده است. توصیه می‌کنم او بجای خرج کردن از مجیدی و متهم کردن دیگران، در این شرایط به فکر تقویت تیم و موفقیت باشد نه بهانه جویی.

بابایی درباره گلایه نکونام و عدم خرید بازیکنان مورد نظرش اشاره کرد: من، چون در جریان امور نیستم نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم، اما برای خودم سوال است سال گذشته فولاد خوزستان تا دلتان بخواهد بازیکن خرید و  این تیم به جامی هم نرسید و نهایتا در وسط جدول قرار گرفت، دوستان هم که در حساس‌ترین زمان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و مقابل نماینده عربستان از تیم جدا شدند. نکند آنجا هم من مقصر بودم؟

وی در پاسخ به دیگر گلایه نکونام درباره گم شدن قراردادش تاکید کرد: با توجه به اینکه او در مصاحبه اشاره کرده قراردادش گم شده تصور می‌کنم او از این مسئله خیلی ناراحت است، ولی این موضوع به من ارتباطی ندارد.

منبع: ورزش۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
0
0
جناب بابایی اینکه گذشته چشده بشما ربطی ندارند اونکه تیم فولاد رها کرده شاید فردی امسال شما رو پخش بوده چون دلتان چون شما تو فوتبال زیادن که مثل زالو افتادن فوتبال خون باشگاهان میممکن شما بهتره چراغ خاموش گوشه بشینی تا بیشتر تیم برباد ندادی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
0
0
آقای بچه ی نسبتا محترم ، حواست رو جمع کن ، شما در حد آقای نکونام نیستی ، هواداران استقلال خودشون خوب و بد را تشخیص میدن ، نیاز نیست از طرف هواداران حرفی بزنید
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
0
0
خب اقای بابایی .نکونام فقط لفظ بچه رو بکار برد شما چطور متوجه شدی منظورش با شماست ؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->